Skontaktuj się z nami: 506 476 818

Zwroty i reklamacje

 

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu (paragon/faktura).

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
KAROPAK sp. z o.o.
ul. Towarowa 1C, budynek A

05-530 Góra Kalwaria

Uwaga! Przed odesłaniem produktu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

tel. +48 506 476 818
tel. +48 601 525 804 
biuro@karopak.com.pl
Jesteśmy otwarci od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

KAROPAK sp. z o.o.
ul. Towarowa 1C, budynek A

05-530  Góra Kalwaria

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół KAROPAK.

 


 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl